دبیرستان شهیدبهشتی گناوه همایش فیزیک آذر+عکس
به وب سایت دبیرستان استعدادهای درخشان شهیدبهشتی(دوره دوم) بندرگناوه خوش آمدید
آمار کاربرانآمارکاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
بازدید امروز بازدید امروز : 125
بازدید دیروز بازدید دیروز : 91
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 13
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 9
بازدید کلی بازدید کلی : 400131

اطلاعات شما اطلاعات شما

آی پی آی پی : 3.145.93.136
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :



دانلود جدیدترین نسخه موزیلا فایرفاکس کروم اپرا


دانلود نرم افزارکنترل ازراه دورAnyDesk

همایش فیزیک آذر+عکس

به نام خدا

گزارشی ازهمایش روز فیزیک اززبان دانش آموزان شرکت کننده

   ساعت 6:45دقیقه صبح تقریبا همه ی دانش آموزان اعم از دختر وپسروخانم بالنده<دبیرهمراه>درب آمــوزش وپرورش حاضر بودیم ومنتظر بقیه ی دانش آموزان ورانندگان مینی بوس ها آقایان نیک نام وحسن پور بودیم .تقریبا ساعت 7بود که اقای نیک نام آمد اما آقای حسن پور که به او درست اطلاع نداده بودند دیرتر آمد.خلاصــه بعد از حضور وغیاب همراه با خانم بالنده سوار مینی بوسی که راننده اش آقای حسن پور بود شدیم.

      تقریبا ساعت 9 بود که به بوشهر رسیدیم ورفتیم دانشگاه خلیج فارس.محیط دانشگاه بزرگ وزیبا بود درهر گوشه از دانشگاه که نگاه میکردی ساختمانی بزرگ وزیبا میدیدی که هرکدام مربوط به قسمتی بودند مانند دانشکده علـوم پایه و...

همگی راه افتادیم به طرف سالن همایش برای مراسم افتتاحیه.سالن همایش خیلی بزرگ وباحال بود درسالن دوربین هایی وجود داشتکه درحینی که از دانش آموزان فیلم میگرفت روی پرده نشان نشان نمایش میداد که این کار تقریبا برای همه ی دانش آموزان جالب بود .

در ابتدای مراسم دکتر کریمی رییس اداره کل اموزش وپرورش طی نطقی خوش آمدوخیرمقدم گفت وبعد دکتر صالح رییس دانشگاه درمورد فیزیک واهمیت آن درزندگی بشر وامسال که سال جهانی نورنامگذاری شده است سخنرانی کرد وبعد استاد منشوری همراه با صحبت هاش کلیپی درمورد Big Bangپیدایش کهکشان ها پخش کرد وما توانستیم اطلاعات مفیدی را از آن بهره ببریم.

      ساعت10:30مراسم افتتاحیه به پایان رسید وما برای دریافت میان وعده صبح به سلف ها رفتیم خلاصه بعد از خـوردن میان وعده وگرفتن چند عکس همراه با دبیر همراه به دانشکده علوم پایه برای انجام ودیــــدن ازمایشات مربوط به فیزیک رفتیم.

وقتی داخل دانشکده را دیدیم شگفت زده شده بودیم چون خیلی مجهز بود وآزمایش های تخصصی دران انجام میشد.از جمله این آزمایش ها.اثبات رفتارذره ای وموجی الکترون ها بود.

ساعت تقریبا 13بعدازظهرکه ازدانشکده ی علوم پایه بیرون آمدیم وبرای صرف نهاربه طرف سالن غذا خوری رفتیم وبعد از غذا برای خواندن نماز به نماز خانه دانشگاه رفتیم.

      ساعت 14:30 دوباره به سالن همایش بازگشتیم وپس از چند سخنرانی کلیپ هایی در مورد زندگی مــدرن نمایش دادند که هدف آن آشنایی با علم فیزیک وبهره گیری هرچه بهتر ازاین دانش برای دستیابی به زندگی بهتر پیشرفته تر.

    درپایان روز همایش دو مسابقه برگزار کردند:که یکی از آن ها ساخت سازهای روزنامه ای بودودیگری نجات تخم مرغ از ارتفاع.گروه شش نفره ما درمسابقه سازه های روزنامه ای شرکت کرد.دراین مسابقه فقط تعـدادی روزنامه به ما دادند که باید بوسیله آن ها سازه ای درست بکردیم.

     دراین مسابقه ئما ابتدا طرح خوب وموفقی داشتیم اما به علت نا همکاری بعضی از دوستان هم گـــروهی خودمان سازه ی ما خراب شد واز مسابقه کناره گیری کردیم.نکته ی جالب اینجا بود که سازه های بیشتر گروه ها مثل هم بودندواز هم تقلید کرده بودند.ومربیان وداوران مدام میگفتند عملکرد وخلاقیت دختران بهتــراز پسرها بوده است و واقعا هم همینجور بود.

     مسابقه بعدی مسابقه نجات تخم از ارتفاع بود.دراین مسابقه شرکت کنندگان سعی داشتند تا با استفاده از ایده های خلاقــــــانه وسیله ای را بسازند که بتواند تخم مرغ را از ارتفاعی درحدود15متر به سلامت به پایین برسانند.بعضــــــی از دانشجویان وسیله هایی ساخته بودند که در عین سادگی تخم مرغ را سالم به پایین میرساندوبعضی از طرح هاهم با شکست مواجه می شدند.

                       http://s6.picofile.com/file/8226427718/111.jpg

 

http://s3.picofile.com/file/8226427818/333.jpg

 

http://s6.picofile.com/file/8226428692/444.jpg





توسط : دبیرستان شهیدبهشتی گناوه در : شنبه 14 آذر 1389برچسب:, - 9:39
دسته بندی موضوعی:

خبر پو





.:: Theme design by MASOUD ERSHADI ::.

قالب وبلاگ - قالب بلاگفا

ابزار هدایت به بالای صفحه